Cykla från Skarpnäck till Sockenplan...

aaa, ni ser rubriken, ska cykla imorgon till skolan hoppas det går på en timme eftersom annars kommer man försent... Vill ha cykeln hos pappa och har inte tid att hämta den i helgen... Tror dessutom inte min nya cykel går in i vår bil. Har bara provcyklat fram och tillbaka på gatan än så länge men det är lite nytt för jag har aldrig haft en cykel utan fotbroms... Får se hur det går nu då. Dessutom har man hjälmen hos pappa så jag får ta Olivias skateboardhjälm...

Nu Ska man sova eftersom jag måste upp lite tidigare imorgon för att slippa stressa. Puss på er <3



så här cool kommer jag vara imorgon :P haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!