lite om glass nyheterna 2011

har kollat in de nya glassarna för iår och det finns flera som jag tror kommer bli nya favvoriter. Har ringat in de som jag tror är godast :)



ben and jerry glass - choklad:
älskar ben and jerry glass :) men tror den kommer vara ganska dyr, ett litet minus

Cornetto:
alla tre ser goda ut men är inte så mycket för strutglass... men ska absolut pröva någon utav dem :)

twister:
Älskar twister nr 1 så antar att denna kommer vara minst lika god.

Milk:
Kommer nog bli en favvorit, är som callipo tror jag och fanns i thailand när jag var där.

Magnum:
Biten ser god ut men den andra ser ut som det är för mycket choklad, är nog väldigt mättande.

Daim- päron:
eeee... undrar hur det blir, gillar daim men med päron? är väl tvungen att testa eller så ber man någon av syskonen testa den först ;)

Polkagrisglasssen ? vet ej vad de är för någon:
Antar att den är för mindre barn...

Solero:
Finns inte den redan, iaf annans finns men det kanske är mango...


Komentera om du testat någon av dessa glassar, håller du med mig???

puss på er <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!