lyxigt värre :)

Idag hade vi "halvdag" med jobb i skolan, efter lunchen gick vi till väderkvarnen i gullmarsplan. Kvarnen var stängd så jag fattade inte riktigt varför vi skulle dit... Var där i 3 min sen delade dom ut godis :D och vi fick gå. Fick en påse nappar, en liten kexchoklad och en klubba :) ganska lyxigt eftersom alla 120 eleverna fick det (på en onsdag!) Slutade alltså 1 idag så då åkte jag Julia och Johanna hem till Stina och spelade clouedo (stavning?) Jag vann, nu har man varit och tränat också så nu ska jag plugga lite engelska...

Fått månadspeng idag också :) så nu är man rik, typ eftersom den var tom innan...

puss på er <3


Jag idag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!