En medeltidsdag

Det var inte tänkt att vi skulle på någon medeltidsdag men just där vi tänkt ha picknik (vid tyresö slott) var det en medeltidsmarknad så vi gick på den och hade picknik där endå :)

 

outfit toooday



fanns massor med medeltidskläder



en cool käpp :)



fanns massor av fina tält



de sålde verkligen allt, skulle gärna vilja ha ett av de här halsbanden även fast det inte var min månadssten eller min bokstavssten ...



Det gick att skjuta med pilbåge, som inte jag var så duktig på... landa några hundra meter från tavlan...



Jag och Olivia bakade bröd



de spelade medeltidsmusik hela tiden (man blev lite trött på det tillslut...)



Det var riddar turnering då de skulle ta ringar och plattor i farten...



Det var lite bilder från min dag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!