Bad

Hemma från Eriksdalsbadet nu. Är sjukt trött och kändes som jag skulle ramla ihop på vägen hem :P. Men gjorde de som tur va inte. Måste smörja in mina händer också de ser ut som russin och kan typ inte röra på något för de känns obehagligt. Var något fel på tunnelbanan så det kom typ ingen och det stog inte heller när nästa skulle komma! Sjukt irriterande. Nu ska jag lägga mig och kolla på filmen jag och Julia har börjat se. Orkar inte så mkt mer nu. Sen måste jag iväg och träna också+ plugga efteråt eftersom vi har prov imorgon i Fysik. Orkar inte! Tur att det bara är ett E-prov iaf! Puss på er



trött tjej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!