Frossat adventsfika

Gud känns som mina mage kommer spricka vilken seknd som helst :P. Har vart på promenad ute i blåsten och sen när vi kom in passade det bra med adventsfika med varm choklad lussebullar och pepparkakor :). Problemet är det att nu är jag väldigt mätt och kommer antagligen inte vara sugen på mat föräns imorgon lunch... :P Får väl skylla mig själv, men vem tackar nej till en extra lussebulle?? Inte jag iaf... Nu ska jag sätta mig och skriva en recention till engelska boken som jag har lyckats läsa ut (äntligen!) Fast kommer ju inte ihåg så mycket så lär väl behöva googla lite för att frächa upp minnet ;). Puss



arkivbilder ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!