fullrulle...

...hela dagen idag. Gick upp klockan 8 och åkte iväg till gullmars och tränade i 3 timmar. Var inte så många där så körde typ hela tiden. Sen åkte jag till farsta för att äta lunch med resten av familjen. Ingen gillar typ samma mat så My, pappa och Anna åt sushi, Isa donken och jag köpte macka på Subway. Haha. Sen åkte Anna och pappa för att storhandla så vi gick runt och kollade på lite julklappar och jag och My köpte en varsin tröja. Nu är jag hemma då och ska snart hoppa in i duchen. När Anna och pappa kommer hem ska vi baka lussebullar, pepparkakor och göra julkort. Ska försöka fota och updatera lite emellan men kommer inte ha så mycket tid idag... Puss



halva REA-priset på JC :) 62kr

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!