HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY!!!

Gud måste vara en av de bästa dagarna i mitt liv!!! Precis när jag kommit hem från bion som var superduper bra!! (mer om den sen :P ) Så säger morfar "Är det ingen som vill gå in och kolla i mitt rum?" Lite konstig fråga haha. Men Fick iaf först ett varsit kuvert. I kuvertet låg det pengar, haha. Nää men morfar har bott hos oss och då skulle vi få 100 kr i veckopeng. Nu har han bott här 13 veckor alltså skulle vi få 1300kr. Fast låg 2000 kr där ist!!!! :D Så nu är jag stenrik haha. Sen s[ tar han fram ett annat paket! där det ligger en systemkamera! Fatta hur glad jag ee, wiiipii! Fick dessutom en ny skrivare och riktiga foto papper så vi kan skriva ut foton vi fotat! :D Skriver mer om bion snart puss♥




Kommentarer
Emma

åhhhh systemkamera ! <3

2011-11-16 20:04:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!