Hate light!

Gud vaknar varja morgon där jag får sova ut vid typ 8 halv nio, tack vare att det är för ljust i mitt rum. Måste verkligen vara helt kolsvart för att jag ska kunna sova till klockan 11! Måste skaffa bättre rullgardin, för jag har ju en. Men den täcker liksom inte hela fönstret så ljuset kommer in mellan de 2 cm som det inte är rullgardin :P . Sen när man väl har vaknat är man vaken och det är omöjligt att somna om. Tur att det finns kuddar som man kan slänga över huvudet iaf :P.



Stökigt rum I know. Är det inte meningen att det ska bli mörkare på hösten?! Tycker att det fortfarande är lika ljust klockan 8...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!