Ny jacka :)

Kom nyss hem från stan med en stor hm kasse i handen :D . Köpte en ny jacka som är assnygg! (enligt mig då, alla får ju ha sin egna åsikt) Käkat lunch med pappa också innan så han vet liksom inte att jag har slösat ännu mer pengar :P Men var en väldigt billig jacka eftersom den var på 50% Rea, köpte den för 250:- Så enligt mig är det ett bra fynd!

Har träning om 3 kvart så nu ska vi äta lite kladdkaka som vi gjorde imorse :). Puss på er ♥



Outfits Olivia och My - Båda har kläder från hm



Min outfit - tunika bikbok och thights hm Olivia- glasögon från six



åt grekisk sallad till lunch :)



måsar i vid plattan :P










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!