Söndag

Hejsvejs länge sen jag skrev. Är just nu hemma hos mormor och morfar i Sandviken och åker inte hem förän vid 5 tror jag. Kom hit i fredags med tåg och igår var vi i Valbo och shoppade :).
Skulle igentligen bara kolla och önska oss saker i julklapp men jag fick med mig ett par jeans som var på rea och en grå tröja ändå :). Olivia fick en skorta, men den var lika dyr som mitt tillsammans så blev rättvist :P . Käkade massor av godis och god mat igår också, har lånat morfars systemkamera så slänger in bilder när jag kommer hem :).

Idag sov vi länge och sen har jag och mamma vart ute och promenerat en timme, tog massa fina kort även fast det var dimmigt :). Sen har jag bakat kladdkaka som står ute på verandan just nu och svalnar. Råkade bränn hela överhanden när jag skulle ståppa in kakan så handen svider as mkt. Nää nu ska jag äta lite lunch och umgås med kusinerna :) puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!