Torsdag

känns som om veckan har gått super fort! Kändes nästan som den var fredag idag... Hade iaf prov i historia gick nog ganska bra, hoppas jag :S man vet aldrig med Per, vår So lärare... haha. Efter skolan drog jag hem till Johanna, slappade lite där och pratade :). Men var tvungen att åka hem ganska tidigt eftersom jag har as mycket jag behöver plugga! 

Ska redovisa franska imorgon, åka till ungdomsmotagningen i Gubbängen (tydligen) missar då lunchen så vet inte hur det blir eftersom vi ska vara i gubbis mellan 11 och 12... Sen ska jag tillbaka och göra Matte projektprov kl 1. Ni ska veta hur stressad jag e!
Tur att vi har studiedag måndag så jag hinner jobba ikapp, fast ska titta på vår nya katt också som kommer hem till oss på lördag men hinner inte se den föräns på måndag och sen kanske jag och Stina skulle göra något. Mycket planer och lite tid :P haha och absolut ingen tid för bloggen sorry puss på er



outfit today
tröja - Bikbok
linne - H&M
Jeans - Gina tricot


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!