3/10



Måndag nu igen. Kanske inte vrldens finaste väder ute men men. Ska snart sticka till skolan och sen efter så måste jag städa! Kanske ska ta och göra om min gaderob också, vi får se. Men är NO-prov imorgon så då måste jag hinna plugga lite också.
Har träning som vanligt kl 6, är bara två "riktiga" träningar kvar innan vi åker till Visby! (räknar inte med onsdag då vi bara kör trampolin) Måste komma ihåg att fixa en ledighetslapp idag tills på fredag annars kommer jag inte kunna åka! :( . Jo men det är klart jag kommer ändå ;). Puss o kram ♥



hoppas få träffa de här sötnosarna idag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!