Cold...

shit vad kall jag e! hade glömt sl kortet så fick gå hem till pappa och hämta det, sen så tänker jag det går fortast med bussen! Halvspringer till bussen för att inte missa den. Men det är såklart just det jag gör... Så då orkar jag inte gå tillbaka till tunnelbanan så jag får för mig att jag ska gå några stationer eftersom bussen inte ska komma på en kvart... Går ända till Kärrtorp och ser inte en enda buss.

Sen så missar jag bussen som ska gå tillbaka så då tar jag cykeln istället... Ja jag har ju iaf vart ute :P Nu ska jag fixa middag så jag slipper få håll på träningen sen! Puss



har inte hunnit fixa några bilder än... sorry

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!