cut my nails :(

har precis klippt av mina naglar :( . Var tvungen, tror att jag har musik imorgon (är inte säker) så då kan man inte spela gitarr med förlånga naglar. Hon klaga på att de var förlånga sist (för typ 3 v sen) och har inte gjort något med dom sen dess... Ska måla dom också så de blir lite snygga iaf ;) lägger upp en bild sen när jag är klar nu ska jag ta och käka en macka och se på tv puss♥



bjuder er på den :P



imorgon ska en av minabästavänner operera knäet! lycka till gumman!! ♥ slänger in två bilder på oss från i våras :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!