Fullt!

får inte in en enda grej till nu i huvudet! Suttit och pluggat franska, gick faktiskt ganska bra och nu med resultatet att jag kan 2/3 av glosorna på steg 16 :). Så nu orkar jag absolut inte göra en grej till. Spar allt tills på fredag, då vi har hemstudiedag! Yes, fast kommer ifs få jobba ihjäl mig då istället men ä så mycket skönare att plugga hemma än i skolan. Kanske ska vara med Johanna på fredag också måste hinna plugga då somsagt och baka tills våran loppis på lördag. Står inte föräns kl 3 så får sovmorgon sen ska jag och några andra från gympan hem till Matilda och ha filmkväll. kanske får slänga ett shema så jag får koll på allt  :) puss



längtar tillbaka till Thailand!! gud bara 2 månader och 9 dagar kvar tills jag sitter på ett plan. Så man får sitta här och drömma...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!