Happy :) !

Vart lite seg hela dagen men nu känner jag mig riktigt pigg och glad, vet inte riktigt varför... Eller vänta klart jag är glad, det är söndag men ingen skola imorgon! Gud vad jag älskar lov :). Har min egna blogg uppe och har tryckt på kategorin "musik" (sidan hittar du HÄR) och håller på att lyssna igenom alla låtar på högsta volym,  samtidigt som jag sjunger med :D. Isa och My kommer snart hem de har vart på någon loppis som Isa hade nu på kvällen... Men när de är hemma så ska vi äta lite blå cupcakes :).





A happy Emelie with elektric hair :P (ballonger från fototagningen idag :P)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!