I'm in Sweden !

haha igentligen har jag ju varit i Sverige hela hegen men det stämmer ju, jag är i Sverige! Även om det känns som om gothland är ett eget litet land som ligger låååångt bort ifrån Sverige. 
Gud vad skönt att vara hemma känner jag bara. Har haft grymmaste helgen någonsinn men är sjukt trött och känner mig fortfarande lite sjuk nu. Fast är ju van, har haft konstant ont i halsen hela helgen så nu känns det som igenting :P . Ska gå och lägga mig 9 idag punktslut! Vet att jag ofta skriver att jag ska lägga mig tidigt men sen så blir det inte så för att det är så mycket annat som jag måste göra innan jag ska sova. Men kommer seriöst decka inom en timme så det är nog ganska lungt...

Ska gå och hämta sladden så jag kan fixa över lite bilder från helgen men så länge bjuder jag på lite bilder från helgen ;)

Idag gick jag upp 6 mysigt mysigt. Sen har jag rest från Visby till stockholm så var hemma vid 1. Några av mammas kompisar har varit här så vi har fikat hembakta bullar och kolasnittar som mamma och olli gjort  i helgen :). Sen har vi suttit och snackat ganska länge. Nu är bara mammas kompis Linda kvar och vi har kollat på alla hennes snygga killkompisar på facebook :P haha pussen!!!♥♥♥♥♥



gotlandsrussen (bajskorven) vi vann :D







alla hg gymnaster som var med i Visbycuppen :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!