Kanelbullensdag :)

ingen som har läst min blogg har väl missat att det är kanelbullensdag idag!? haha, är iaf det ;) . Ska snart gå och käka frukost, tyvärr inte en kanelbulle för det får bli ikväll ist. Kanske inte ska käka bullar hela dagen, blir nog en bulle då... Prov idag på DN:S typ stora nutidstest. Känner att det kommer gå jääätte bra verkligen. Man ska tydligen ha koll på varenda politiker om man är 14 och bor i Sverige. Och det kan jag säga att jag långt ifrån har!
De enda personerna jag skulle kunna peka ut är Rainfelt (stav?) och Juholt :P . Nog om de vi vet redan att jag failar men det är många i min klass som är duktiga så det går nog bra ändå för oss! Har NO prov också vi får hoppas att det går lite bättre!

Dagens outfit:

♥ grön kofta ♥svart linne ♥ ljusa jeans

(allt från hm :P )


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!