Packning på G

vart på stan med Julia och Frida idag efter skolan :). Köpte två par leggings bara till tävlingen på lördag, längtar verkligen!! Nu ska jag packa lite till Visby samtidigt som jag dricker te och lyssnar på musik puss o kram ♥



weekday







kameran påmobilen är aldeles immig för att jag vart ute med den :P . Har upptäckt att det finns nedladdade böcker på den så sitter och läser Alice i Underlandet på engelska samtidigt som jag åker tunnelbana. Tydligen kan jag läsa böcker men inte skriva anteckningar på mobilen, har iaf inte hittat antäckningar än :P . Måste ta någon dag då jag testar alla saker som finns på menyn så jag vet vad mobilen kan göra :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!