Typiskt!!

Gick hem från skolan idag efter lunchen. Frös, hade superont i huvudet, kände mig varm och höll på att somna. Usch. Typiskt men nu känner jag mig en aning bättre. Gick hem och sov i 2 timmar så när jag vakna var huvudvärken borta, skönt!! Tog en kalldusch för att jag var asvarm. Just nu är jag varm men tror inte jag har feber mer än 38 grader (hoppas jag :S ) och har bara lite ont i huvudet, men annars mår jag bra ;).

Måste vara frisk till i morgon så jag kan åka med till Visby!! Så det är bara att lura sig själv att jag inte är de minsta sjuk! Ska lägga mig tidigt idag så jag verkligen kan sova ut imorgon, men först måste vi fira My :) !

Hon har önskat Sushi till middag, vilket jag och Isa inte äter så vi ska få någon hemmagjord pad thai (nudlar, kyckling och ägg) mums. Sen blir det tårta också :). puss o kram (blev ett långt inlägg :S hoppas ni orkar läsa)



sparade tårtan tills nu på kvällen så My fick kakor och ett ljus på morgonen ;)







har precis gjort iordning tårtan :) jag o Isa fixade den. Jorgubbar, grädde och chokladströssel :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!