Världens bästa blogg på att uppdatera, oj skrev fel skulle vara ett SÄMSTA där någon stanns!

Förlåt så himla mycket men har inte riktigt tid med bloggen just nu. Har super mycket i skolan nu och dessutom så tränar jag 4 dagar i veckan också... Tänker alltid på morgonen när jag är på väg till skolan "när jag kommer hem ska jag bomba bloggen med roliga inlägg!" Eller iaf något i den stilen :P. Men ni märker ju att det glömmer jag ju bort när jag väl är hemma. Idag var jag faktiskt tvungen att ta en omväg till mamma och hämta tåskor som vi skulle ha på träningen. Så hann hem till pappa bytte om på 7 minuter och åkte iväg till träningen.

Nu ska jag iaf hoppa in duchen sen kanske jag hinner fixa något inlägg ;) puss ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!