11/9-11

Vet att den här dagen är något negativt till de flesta men faktiskt inte för mig eftersom vi får våran katt IDAG :D . Är ifs hos mamma men ska förbi o kolla på sötnosen imorgon när jag har studiedag :). Hon har iaf fått ett namn nu, Tussie-cat fast kallas bara tussie :) Ni får en bildbomb på henne imorgon ;) . Sen åker jag kanske med Julia in till stan på eftermiddagen o kollar lite :) .

Halsen känns lite bättre idag har bara ont när jag sväljer, har dessutom nyss druckit te så just nu är jag på topp ;). Fick sova ända tills 11 och la mig ganska tidigt, skönt att äntligen få sova ut! Idag blir det nog bara lite plugg städning och att ducha :) kramisar <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!