14,5



på den tiden då man inte hade några finnar! :P

några gamla och en ny bild på mig ;) har inte så mkt att skriva om :P . Imorgon har vi iaf orienteringsdag så jag börjar 11, vet inte när vi slutar men kommer antagligen missa trampolinträningen :( blää. Men har iaf köpt en bagett som jag ska ha med imorgon, med fullkorn ;) nyttig ska man va! Kommer bombadera den med sallad och pålägg, slänger kanske in en bild i morgon om jag orkar. Siktar iaf på att sova ut så länge som möjligt. Men antar att jag kommer vakna när de andra går upp, vid sju då. Men det hoppas vi inte på!!

Nu ska jag skriva lite mer franska sen ska jag lägga mig och läsa sv boken, måste vara klar om typ 2,5 vecka :S har läst mindre 30 sidor :P . Fullt upp med skolan helt enkelt puss puss <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!