Ännu en dag :P

som vanligt vaknar man kvart i 7 är as trött. tittar sig i spegeln, ser as tröt ut. Komma på något att ha på sig och sedan sminka sig lite. 30 min senare käka frukost. Komma på ganske borde plugga lite nu på morgonen, har 20 min på mig. Nää jag sätter mig vid datorn ist.

25 senare. Få panik och börjar borsta tänderna samtidigt som jag sätter på mig skorna och packar väskan. Gå till skolan som vanligt och vara helt död hela dagen. Komma hem och vara någolunda pigg. Sätta sig vid datorn.
Så ser en vanlig dag ut för mig :P Men om jag sover längre så kanske jag blir mindre död i skolan och då kanske jag slipper plugga så mkt hemma och då har jag mer tid till datorn :P , nää till kompisar och familj ska det vara!! Ska tänka lite på det där ;) men men, ännu en likandan dag. Ska iaf fixa middag ikväll :) potatis och purjolökssoppa och tjockpankaka, mums mums. 

Och när jag lägger mig för sent (som igår, eftersom jag titta på hawaii-five 0 och sen kom på att jag först skulle städa och sen plugga :P ) så får jag  väl tvinga mig själv att plugga mer eller nåt.

Oj blev en lång text :S Hoppas ni orkar läsa, nu ska jag gå till skolan som ni ser enligt schemat och dessutom vara död hela dagen. Lär väl bli en zombie eller något snart!! Puss <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!