Bildbomb - Lördag kalasdag :)



Alla ville bli islängda i skumgummigropen :) ( dok min kamera, inte morfars...)



Skattjakt :) vi hade gjömt en skattkista med godis i skummgummigropen :)





innan kalas nr 2



















"AA nu var det fika då!" Gud tänkte jag bara först var det bara alla kakor och när jag käkat 4/6 kakor/bullar så säger dom aa men det blir tårta om en timme också. Jaa precis vad jag var sugen på just nu, började känna mig lite hungrig här :P .

Svar ja jag blev proppmätt, dessutom är det jag som dekorerat tårtorna, jag och Camilla (Kussarnas mamma)





båda kusinerna var fina i håret :)







lyxisarna hade precis kommit hem från 2 veckor i cypern och var bruna och fina






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!