Börjat prata med mig själv :S

Inte tänkt så mycket på det men när jag är ensam hemma med tussie så pratar jag alltid högt om vad jag gör och vad jag tänker. Så jag kan sitta vid datorn och prata med henne som ligger och "sover" i min säng. Sen kan jag vända på huvudet "eller hur tussie?!" Då är hon borta. Alltså har jag suttit och pratat med mig själv :P har hänt tre gånger faktiskt. En gång knacka my på och fråga vem jag prata med. Jag svara Tussie såklart, "men hon är inne hos mig ju och har vart det aslänge." oops. haha tur att det inte händer så ofta iaf ;) kisses <3

arkivbild


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!