pluggar, eller vänta är klar!

gud ett mirakel måste ha inträffat eftersom jag är färdig med SO uppdraget! Är sjukt glad men varar kanske inte jättelänge för nu ska jag sätta mig på en tunnelbana i en halvtimme för att åka till mamma sen när jag kommer fram så ska jag tro det eller ej, plugga jippiiie... eller något sånt :P Haha man ska ha rätt inställning. Måste jobba franska, skulle lämna in ett steg imorgon men lär inte bli så... Pussen <3



och eftersom det blev ett plugginlägg så ska ni få en pluggbild också :P från NO lektionen...



bambi-tröjan idag som jag beställde från hm :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!