Shopping :)

Nu är man hemma igen då köpte en deo o en ny bh. Åkte med Julia o Stephanie och sen när jag o Julia skulle åka kom Stina också. Slänger in lite bilder. Håller på och fixar en ny design åt er ;) Hoppas ni står ut med den gamla tills ikväll, i värsta fall tills på söndag om jag inte hinner få in den. kramisar <3



♥Strawberry Love ♥ , jag o Julia köpte smothie! SLURP! sa det sen var den slut :'(



snygg ring va? kanske ska köpa men irriterar mig verkligen på saker jag har på armarna/ fingrarna

(fuuuul naglar, ska fixa dem i Falun ;) )



Julia prövar



bjuder på min fina hållning (jag o Stephanie höll på att dansa fuldans XD) och Julias fina min ;)



få jättesnygga skinnjackor! Vill ha helst den till höger! 399:- st



dålig webbcambild på dagens inköp, bh hm 99:- o sprutdeo 39:-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!