Sjuk D:

Neeeej! Har as ont i halsen och kan knappt svälja :( , dricker typ varannan minut för att halsen inte ska torka ut. Har säkert fått förkylningen som alla har/ haft. Bajs. Gick till träningen men åkte sedan hem, har inte sovit så mkt den här veckan heller så det gör att jag känner mig ännu lite sämre. Men nu ska ni inte behöva läsa mer om hur dåligt jag mår ;) . Bjusar på två låtar ist medans jag själv laddar upp lite bilder från falun på facebook :) . Kramisar <3 (inga pussar för då blir ni smittade ;) :P )





välspelade på mobilen i Falun :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!