Bilder från stan, nu vidare till IKEA



Fikade caramell latte och cookie på wayns. Skulle haft vaniljlatte men den var sluut, buuhu. Tog en liten iaf och blev grymt mätt.

Julia drack chailatte, lite för söt för min smak - Då är varm choklad godare! Gillar dessutom inte kademumma...

Hittade en grymt fin klänning på Vila! 399:- bara! Gud måste ha den. Är ett litet släp bakom, kanske lite för långt så om jag köper den tror jag att jag fixar så släpet blir kortare. Någon som vill bjuda mig på bröllop så jag kan använda den!!? :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!