Dagen, twitter och naglar

Hejsan svejsan Tisdag idag vilket betyder topmodell Sverige! Har hunnit redovisa två steg idag så känner mig riktigt duktig, även fast jag inte jobbade so och No som man skulle göra... Haha.

Idag är det iaf vår, ändras ju typ varje dag, så har massor med foto ideer jag vill pröva! Men hinner tyvärr inte göra allt jag vill så får fota massa på påsklovet istället. Är bestämt att jag ska vara hemma nästan hela sportlovet (som det ser ut just nu) vilket aldrig har hänt. Är alltid bortrest på lovet så blir skönt med omväxling- tyvärr ska flera av dem som brukar vara hemma bort istället. Men hoppas att inte alla lämnar stan!



Hitta en fin lite godis som det stog twitter på, inte för att jag är medlem men var ändå lite kul att de använder godis som reklam... Godisen var förövrigt inte god, smaka inget! Showar mina naglar inte är lika fina längre efter bara 2 dagar, dåligt nagelack.

Kommentarer
Stina

Fin bild! Hur gör du så att det bara blir fokus på godisen? Vilket läge har du på kameran? <3

Kram :)

2012-04-07 08:14:31
URL: http://stinakarlborg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!