Helgens bilder


Var på resturang och fira Anna i fredags



shopping på Hollister i lördags.
Jag och Olivia fick med oss varsinn shorta för 99:- st , tyvärr är båda i storlek large... Haha pappa svara då "Ta den ändå, bara påsen är ju värd 100 spänn!" :D Låg nog en viss ironi i hans röst där.



Men shortan passa ganska bra ändå :)



Cupcakes!



Glass i gallerian - Älskar montis! Italienskglass med hur mycket strössel man vill ha (fast min är den utan för det passa inte...)



Var egenplockade hallon och choklad bitar i så blev riktigt goda cupcakes!



morotskaka - det syns va?



Frukost! Mums älskar verkligen frukostar som man inte äter hemma, där blir det bara tråkiga mackor och flingor.

Blev ett väldigt fint inlägg på mat och hollister shortan. Men har inte gjort så mycket mer än att ätit massa goda saker - Jo har ju sett hungerspelen och sovit hos Julia med Frida. Har haft en jätte mysig helg helt enkelt även fast inte så mycket av det roliga hamnade på bild. Har bara en på Frida när hon äter frukost men tror inte hon skulle bli så glad om jag la ut den sååå ni får alltså inte se den. Imorgon ska jag redovisa franska så ska läsa igenom gloslistan nu en sista gång innan jag går och borstar tänder. Piss, Nää PUSS ska det vara!

Åt även chokladmousse tårta (som inte hamna på bild - Den hade en "bad hairday") så blev en riktig fika helg!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!