Långfredag

Äntligen påsklov! Grymt skönt. Vaknade 10 och fick en känsla av att jag inte behöver gå upp före 10 i hela ... vad blir det nu? ... 10 dagar (om man räknar med idag) :).

Passade iaf på att städa rummet lite och sortera bort onödiga saker - dem ska jag ge till Olivia och Isa som gärna tar emot, i stort sett vad som helst.
Idag ska vi ha lite spa här hemma, sen blir det säkert någon promenad, ägg letning och påskmiddag. Det är bra att man har stor släkt för nu får jag leta/få påskägg tre dagar i rad. Kommer fan spy så hoppas på pengar och kläder i äggen. Åt lite godis igår när jag kom hem från Julia och kände mig illamående sen, inte kul.
LOVAR! att jag ska ha godisförbud efter lovet, måste ju tänka på bikinisesongen 2012 :P. Nää främst för att jag inte ska bli socker beroende. Nu ska jag äta frukost puss

Har lite lockar kvar sen igår :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!