spara eller inte?

Hejsan svejsan, låg uppdatering under helgen, inte bloggat sen i torsdags... Men har helt enkelt inte haft tid. Har inte ens varit inne på datorn.

Idag har vi iaf tagit en sväng till Farsta och jag köpte en tröja och klänning som jag kanske ska ha på skolavslutningen. Har faktisk íngen aning om hur jag ska göra eftersom jag såg massa snygga klänningar när jag redan köpt den så kanske ska lämna tillbaka den och känna efter. Vad tycker ni, är helt kär i klänningen men tänk om det finns någon ännu snyggare där ute någonstanns? Klänningen kostar bara 199:- så risken är stor att någon kommer ´med samma och det vill jag inte! Har 2 dagar att bestämma mig och ni får gärna kommentera och tycka till! Kram





Inte världens bästa bilder men vad tycker ni?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!