Bajs

Är sjukt sur, eller iaf otroligt trött. Var på the voice open air igår. Var fullt med folk men hade grymtkul. Sen så stog vi inte ut längre så jag Carro och Julia gick för att köpa något att dricka och då var min mobil borta. :(. Vet inte om den är stulen eller om jag bara tappat den... Förstår inte hur det kunde gå till igentligen, klart att det var mycket folk och alla hoppar på varandra, men hade mobilen i väskan och så hade jag hängt över min jeansjacka så höll i båda samtidigt som jag hoppade. Mobilen var urladddad så tog inte upp den under hela konserten.
Näpp är väl bara att hålla koll på blocket då...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!