Beslutsångest

Har sjuk ångest över vad jag ska göra på lördag. Typiskt att två saker (från början var det tre...) prickar in samma dag :(. Midnattsloppet ca 19 där mina syrror (Olivia, Isa och My) ska vara med i. och själv vill jag också vara med, och efteråt skulle vi kanske äta ute... Eller hänga med kompisarna till the voice konserten/open air.

Är inte så jätte intereserad av konserten utan det roliga är att vi är ett gäng som går tillsammans. Blää. Nej nu får jag klura ut hur jag ska göra. Har dessutom fått en vattenblåsa på hälen av ett par skor jag låna från mamma så vet ju inte om jag kan ta på mig ett par gympadojor på lördag och springa mer dryga 2 kilometer.

Open Air DJ Bash


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!