Inspiration på hög nivå!

Sen jag läste Sofi Farhmans triologi om Elsa så har jag varit helt fast. Tycker att den kvinnan är inspiration på hög nivå! Efter att ha läst böckerna och om Sofi på nätet känner jag mig jätte motiverad till att sätta ihop outfits,
göra roligare bloggning (inte bara skriva om det jag gör utan lägga upp fler foton, collage och andra saker jag gillar.), 
träna, såg några superbra klipp om hemma träning på aftonbladet som Sofi gjort.
Resa, vill sååå gärna åka till Usa!!!!
jobb? Skulle gärna vilja skaffa mig ett jobb på tillexempel ett café, eller som typ tränare (gymnastik) eller barnvakt. Så om någon vet vart man kan söka är det bara att lämna en komentar under! ;D.

Kommer snart upp ett mega collage ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!