Mirabilandia beach



                          Favoriterna från mirabilandia, fast åkte aldrig divertical eftersom den hade tekniskt fel...

När vi var italien så var det inte bara träning som stog på schemat. Var en hel dag på tivolit mirabilandia beach. Kan säga att det var det roligaste nöjesfältet jag varit på! Fanns 3 riktigt coola bergochdalbanor och ett antal karuseller där man blev riktigt blöt. Hade tyvärr inte med mig kameran eftersom vi åkte dit och trodde att det bara skulle vara en vattenpark. Så inga värdesaker fick hänga med.

Har tidigare varit på disneyland paris men det är mer ett sagoland och har endast 3 riktiga bergochdalbanor som är väldigt familjeanpassade.
Är helt kär i bergochdalbanor och kan inte riktigt få nog! Listan nedan är mina top 7 roligaste parker.

Mirabilandia beach 2012
Disneyland 2006, 2007, 2008, 2010 (samanlagt har jag varit där 5 gånger, 2 år 2007)
Legoland (bara för att jag älskar lego och för att det är sjukt coolt att de byggt en hel stad av lego!) kan jag ha varit 7?
Liseberg 2011
Grönalund
leksandsommarland (lääänge sedan)
skara 2011

övriga som inte får vara med på listan:
kneipbynvattenland
Kneipbynsommarland
lådbilslandet
kolmården
sommarland i karlskrona...


Kommentarer
Anonym

OMG! Va exakt där också i sommras!!!

2012-08-17 20:02:37
URL: http://elinpilgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!