Not without my music!

Nu är jag tillbaka från joggingen. Fan vad jobbigt det var!!! Usch, trodde jag aldrig skulle komma hem! But I made it. Känner att jag är riktigt envis när jag väl bestämt mig för att träna.
Var ute i över en timme, men stannade på vägen hem och satte mig i gräset och stretcha. Sprang iaf från Sandsborg, till Skarpnäcks IP där jag körde ett varv i motionsspåret som är 2,5km och sen hem igen. Näpp nu ska jag träna rumpan och armarna, sen blir det en lång dusch! puss





Skulle aldrig ha klarat det utan musik! Kör på Ipoden nu när jag inte har någon mobil...



Bästa låten :) !

Kommentarer
Pouline ▲

sv: tack så mycket!! :) x

2012-08-21 22:10:35
URL: http://poulines.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!