Slut på sommaren 2012



Känns helt overkligt att sommaren är slut. Nar den började kändes det som det var en evighet kvar. Gick lite för fort tycker jag.
Jaja är väl bara att köra igång med tidiga mornar och sånnt. Börjar ju nian! sista året i grundskola. Shit vad stor man är då. Haha kommer ihåg att jag själv tyckte dom på mellanstadiet var läskiga när jag gick i ettan, hur stora är inte då niorna. Fast egentligen är det ju bara högstadiet på min skola så får tyvärr inte träffa några ettor :P.
Börjar iaf tolv så kan ta det lungt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!