Thank god it's friday!

Hejhej! Låg uppdatering jag vet, inte så mycket att göra åt det. Den kommer antagligen gå lite upp och ner, det blir nog mest inlägg på helgerna då jag faktiskt gör något kul :). Tråkigt att skriva när man bara sitter i skolan hela dagarna.
 
Idag var det iaf skolfoto, vilket var lite kul, även fast jag antagligen gör värsta grimarsen på gruppbilden... Ingen köper katalogen okej? Nää men blir oftast inte så nöjd med skolfotona eftersom det är så stelt och typ 5 bilder sen är det över...
 
Sen så avslutade vi dagen med glass, fick en cornetto men gav min till Olivia som suttit och väntat på mig i en timme stackarn! Vi åkte sen tillsammns in till stan och köpte blå toning så hon kan färga dip dye. Får se om jag också hänger på? Ska färga på söndag i sånna fall.
Nu ska jag bara slappa puss och kram♥
 
 
Fina tussie!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!