Blow

 
My tidigare idag, älskar bilden!♥

Var hem till Linnea, hade jätte mysigt, snackade och gick sen och handlade vaniljbullar. Sen blev det strömavbrott. Lyckas alltid hända när jag är hemma hos henne... Men tände massa ljus och sen 2 minuter efter att alla ljus var tända så kom strömen tillbaka. Lite typiskt.
 
Sen åkte jag och mötte upp pappa för att köpa vinterskor. Hittade inte många som var snygga och tålde vatten, något man borde sattsa mer på att designa!! Hittade ett par perfekta på skorett men de kosta tyvärr dubbla budgeten...
Var iaf in på stadium och fråga om ett par kängor jag sett från Race Marine och lyckligtvis hade de dem i min storlek! :D Passa perfekt så dem fick hänga med hem. Nu ska vi snart göra frostingen till cupcakesen vi bakade tidigare idag. Kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!