I'm back in business!

Hej alla! Är nu tillbaka till bloggandet och Stockholm. Varit och firat jul med min mammas släkt och idag hemma hos pappa. Haft det grymt mysigt och ätit alldeles för mycket! Inte julmat som alla andra, det är jag inget stort fan av... äter rökt lax, that's it! Istället julgodis och andra sötsaker som jag stoppade i mig hela tiden. Min mormor som har skålar med godis överallt och jag som går och norpar hela tiden är ingen bra kombo.
 
Har även kört säsongens 2 första dagar i backen. Fick årskort på kungsberget så många helger i januari och Februari kommer spenderas där :).
 
Nu ska jag sova och imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet! Åtminstonde till sandsborgs badet för att simma bort allt godis. Så nu har jag skrivit det så då måste jag också göra det! Tack för att ni hgjälper mig hålla mina löften ;).
 
GODNATT♥
 
 
Bild från toppen av berget ♥ Jag och syrran i liften
    
Den fina granen hemma hos kusinerna ♥ Olivias otroligt fina öga, lashes to die for!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!