LOL and Pitch Perfect

Hej idag har jag egentligen inte haft lust med nånting. Men drog iaf till Sickla halv 3 för att handla. Köpte en kofta på mellandags rean och ska inte köpa något mer förens jag fyllt år! Saker jag måste göra och bli bättre på under 2013 börjar bli många nu. Kommer en lista imorgon ;).
Fikade där och åkte sen hem för att spela mitt nya favoritspel F1 race stars. =) Okej ska inte bli någon spelnörd nu, PROMISE! Har fått just dance 4 också så rör ju på mig också, ibland.
 
Sen blev det filmkväll med först Pitch perfect och sen LOL. Nu behöver jag min skönhetssömn och imorgon lovar jag att träna Puss!♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!