Man kan aldrig få för många jackor!

Dagens shopping blev jätte lyckad! Även om jag var varm, törstig och helt slut efteråt. Fick med mig TVÅ jackor hem idag! En vinter jacka från Stadium och en skinnjacka från lindex, bara för att den var så snygg och var på rea!
Var ju tänkt att jag skulle köpa en vinterjacka hade ju presentkort på 1499kr, precis som jackan kosta, men sen så visade det säg att just idag var det 20% på allt så då passa jag på att köpa en mössa också. Så nu har jag 60 kr kvar.
Kommer snart bättre bilder på det jag köpte ;)
 
 
Jag alldeles nyss i den nya skinnjackan♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!