Uncover

Hejsan svejsan. Är en mycket trött och mätt tjej som sitter framför datorn just nu. Väldigt äcklig mat i skolan idag, gröt stog det på menyn men var snarare klister... Så därför åt jag nyligen alldeles för mycket thaimat.
Men iskolan idag, var grymt skönt med sovmorgon och gjorde inte särkilt mycket idag förutom att lämna in engelskan jag skrev klart i morse. Blev riktigt nöjd med den tillslut!
 
Luciatåget var faktiskt finare och bättre än vad jag hade trott, kompisar och lillasyster var med så var kul att kolla på. Filmade och fotade lite, busig som jag är, tydligen fick man inte ha på sin mobil?
 
Luciatåget slutade halv 5 så då mötte jag och syrran upp My och Isa för att åka på julmarknad. Tog med kameran så nu ska jag sätta mig och ladda upp lite bilder. Kram♥
 
 
Suttit och lyssnat på den här underbara låten 5 gånger i rad nu, fastnar inte ofta för lugna låtar men den här kommer spelas mycket!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!