Update

hej, här var det ju bra bloggning!
 
Nej men som de flesta andra har jag haft fullt upp de sista dagarna, även om det inte vart så mycket skola.
Tränade tisdag kväll och sen åkte jag och Julia med till Felicia till gubbängen där hon skulle träna barn. Vi kom aldrig in så träningen blev inställd, men vi stog kvar efter att barnen fått sina diplom, snackade och åt pepparkakor :).
 
Började 10 igår så då passade vi på att köra morgonträning. Riktigt hurtiga tjejer som skippade sovmorgonen och drog till gymmet istället. Slutade 12 i skolan och då åkte jag hem och gjorde Anna sällskap.
 
Idag hade vi också sovmorgon men vilade med träningen. Gjorde i stort sett ingenting alls, slängde tre papper, hade samling och käkade... Jag och Frida åkte hit och sen vid 3 var vi hos Julia för att käka upp hennes muffins. Riktigt goda!! Sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha julavslutning. Fick betyg, julmust och pepparkakor och sen uppträdde lärarna med Gangnamstyle, SÅ KUL!! Älskar att de bjöd på sig själva, eller ja nästan alla...
 

 Bild lånad av julia, men har likadana skor så vi kan ju låtsas att det är jag ^^
 
 
Ny tröja från H&M I love it!
 
 
Yesterdaaaaaay

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!