Varning för lång text ;)

 
Lite dålig uppdatering här på bloggfronten. Men som vanligt har jag fullt upp! Men en snabb sammanfattning från helgen får ni iaf!
 
I fredags skulle jag tränat efter skolan men orkade inte pga trötthet och att jag inte kom iväg från skolan före 3. Så blev myskväll hemma med tacos, saffransglass och film.
 
I lördags Drog jag in till stan en sabbis och fixa 4 julklappar. Sen åkte jag hem kolla på VS fashion show och målade naglarna. Halv 4 gjorde jag ett försök att ta mig till Stureby, tog över en timme.. Men mina fina vänner stog och vänta på mig vid tunnelbanan!♥ Vi hade en jättemysig kväll, firade minijul genom att äta julmat, dela ut julklappar, och kolla på en film ^^. Riktigt kul att träffa alla igen också!!
 
Söndag: Sov även över där så på morgonen åt vi smoothie och sen åkte jag mamma och Olivia till kungenskurva för att fixa julklappar till kusinerna. På kvällen slingade jag och syrran håret, vet inte riktigt hur bra det blev eftersom håret var smutsigt men tvättar det ikväll så då får vi se :).
 
Idag har jag haft studiedag. Var verkligen jätteskönt att få sova ut! Vaknade vid halv 12 och satte mig med en teknikuppgift, skulle rita mitt dröm boende. Ganska chill faktiskt!
Sen åkte jag och Olivia in till farsta för att kolla julklappar. Träffade även Julia och Linnea som vi gick runt med :). Fick skjuts hem av mamma, käkade och nu ska jag TRÄNA! Blir hemmaträning nu och riktig träning imorgon på gymmet
 
 
Gamal bild eftersom jag är så smart och glömmer minneskortet i datorn hos pappa. Måste hämta det imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!