Bra start på dagen

Eller kanske inte. Olivia skulle ha med sig popcorn till skolan eftersom de hade filmdag idag. Så tog tio stycken. Skulle bara ta två men blir svårt när man tagit en och sen tänka bara en till.

I skolan så lämnade jag in min novell, som jag har kämpat en evighet med! Skönt att den entligen blev klar. Så nu ska jag verkligen ta det lugnt i helgen. Eller ja så gott det går då. Ska upp och träna imorgon bitti sen blir det shoppingdag med pappa som jag fick i födelsedags present! och sen ska jag sova hos Alva :D. Ganska fullbokad dag men den kommer bli grymt kul! Nu måste jag bara komma på lite saker jag ska köpa imorgon. Får surfa runt lite helt enkelt. Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!